Wednesday, April 18, 2012

DE ACTIVE & U1.CLENX

Info DeActive Kanzzs



Sejak 1 kotak kecil DeActive (5 sachets) diberikan percuma dengan pembelian 3 kotak Tricajus, ramai yang bertanya tentang produk ini. Dari feedback yang saya terima ianya bagus untuk kulit. Kulit yang kering kini menjadi lembab dan bekas kudis juga boleh hilang selepas mengamalkan DeActive. Berikut adalah maklumat lanjut tentang Deactive.
Deactive merupakan makanan tambahan untuk proses pelangsingan dan melambatkan proses penuaan. Ia dihasilkan dengan menggunakan teknologi NANO yang canggih. Mengikut kajian perubatan, lebih daripada 65 jenis penyakit berpunca dari toksin di dalam usus.
Banyak hasil kajian juga menunjukkan bahawa setiap orang dewasa mempunyai 1-12 kg sisa najis kronik di dalam usus. Ia akan menggalakkan pembiakan bakteria dan pengumpulan racun sekaligus mencemari badan kita dan menjadi punca penyakit.
Oleh itu, Deactive berfungsi dalam memperkuatkan sel, menyingkirkan toksin di dalam sel, membolehkan penghantaran nutrien kepada sel dan seterusnya merangsang serta mengaktifkan sel agar mencapai tujuan penyelenggaraan sel.
Bahan kandungan DeActive :
1. Inulin(Prebiotic) 46%
2. Soybean powder 12%
3. Soy protein 10%
4. Psyllium husk 9%
5. Pearl powder 7%
6. Oat fiber 6%
7. Spirulina extract 3%
8. Wheat grass extract 1%
9. Celery extract 1%
10. Spinach extract 1%
11. Green tea extract 0.5%
12. Ginger extract 0.5%
13. Guarana 0.5%
14. Ginko biloba 0.5%
15. L-carnitine 1.5%
16. Conjugated linoleic acid 0.5%
Kandungan Utama
Inulin (Prebiotic)
- Juga dikenali sebagai ‘Prebiotic’, bahan yang digunakan untuk membantu tumbesaran dan tindakan bakteria baik yang berada di bawah bahagian saluran makanan.
-Membantu memaksimakan bilangan bakteria yang berfaedah dan meminimakan bilangan mikrob berbahaya di dalam usus seterusnya memberi anda kesihatan yang baik.
Kacang Soya
- Mengandungi protein yang tinggi dan kaya dengan zat besi, vitamin B, kalsium dan zink.
- Bebas kolestrol dan kadar lemak tepu yang begitu rendah.
- Mengurangkan aras kolestrol dalam darah dan melindungi badan daripada penyakit kronik seperti barah, penyakit hati dan sintom-sintom menopos.
Empingan Psillium
- Kaya dengan serat larut.
- Secara tradisionalnya, ia digunakan sebagai julap bagi penyakit sembelit
- Membantu mengurangkan kadar kolestrol dan LDL (Low Density Lipoproteins)
- Mengurangkan kadar risiko serangan jantung
Serat Oat
- Membantu mengurangkan aras kolestrol dalam darah, seterusnya dapat mengurangkan risiko sakit jantung.
- Mengawal aras glukosa darah dan insulin yang mana dapat mencegah dari komplikasi yang berkaitan dengan kencing manis.
- Meningkatkan tindak balas imun.

1 KOTAK (15 BUNGKUS) = RM130
Pembelian terus (COD) , sekitar KL dan berhampiran.
Kos penghantaran pos Rm 5.00 (Luar KL)



Untuk keterangan lanjut dan pesanan sila hubungi atau SMS:

Arzmi : 012 6125742








Info U1.Clenx Kanzzs

Formula Permbersihan Khas Secara Semulajadi, Seimbang Dan Menggalakkan Detoksifikasi Yang Sihat

KURANGKAN RISIKO ANDA - JANGAN SESEKALI MEMBIARKANNYA

Kita mengambil toksid ke dalam tubuh badan kita pada setiap minit, setiap hari. Oleh itu, PEMBERSIHAN YANG KERAP terhadap organ tubuh dan sel-sel anda adalah SATU KEMESTIAN, sekiranya gaya hidup yang sihat walaupun pada usia yang lanjut adalah sesuatu tarikan bagi anda.

APAKAH ITU TOKSIN?

KITA TELAH MENGETAHUI BAHAWA TOKSIN BERHUBUNG KEPADA PROSES PENUAAN, SEGALA PENYAKIT DAN MASALAH KESIHATAN. Tetapi apakah itu toksin? Toksin adalah RACUN.


FUNGSI UTAMA U.1 Clenx
Membantu menyelesaikan masalah-masalah :
Kelesuan,
Sembelit,
Murung,
Diabetes,
Kanser hati,
Sakit tulang belakang
Masalah kulit
Sakit jantung,
Badan berbau,
Kanser kolon,
Nafas berbau,
Tekanan darah tinggi,
Berat badan berlebihan,
Ingatan merosot
Sendat perut,
Sakit pinggang,
Saluran darah tersumbat,
Daya pertahanan tubuh yang rendah,
Dan lain-lain...

KANDUNGAN U.1Clenx
Blackcurrant
Berfungsi sebagai antioksidan. Bukti anekdot mengatakan ia membantu melindungi sel-sel kulit daripada radiasi sinar ultraviolet dan boleh melindungi dalam beberapa bentuk kanser termasuk kanser yang melibatkan kolon, rektum, payudara, paru-paru dan prostat.

Psilium
Digunakan sebagai serat pemakanan, psilium menjadikan bahan buangan lebih lembut, yang membantu melegakan sembelit, sindrom usus, buasir dan masalah-masalah usus lain. Ia dianggap satu pembersih usus yang berkesan dalam mempercepatkan bahan buangan melalui sistem penghadaman, mengurangkan jumlah bahan toksik yang terperangkap di dalam badan dan dengan itu ia mengurangkan risiko kanser kolon dan penyakit-penyakit lain.

Hawtorn
Herba Howtron membantu mengawal tekanan tinggi dan rendah darah serta boleh membantu menormalkan fungsi kardiovaskular terhadap jantung. Ia membantu mengurangkan berat badan.

White Kidney Bean
Banyak kajian menunjukkan white kidney bean menghalang proses pencernaan yang menukarkan kanji kepada gula, sekaligus mengurangkan penyerapan karbohidrat daripada makanan seperti roti dan nasi. Dengan pengurangan penyerapan gula, badan tidak mempunyai kalori yang banyak untuk disimpan sebagai lemak. White kidney bean boleh menjadi satu makanan tambahan yang sangat berkesan untuk pengamal diet dan juga kepada sesiapa yang inginkan bentuk badan yang menarik.

Lemon
Merupakan antimikrob dan membunuh bakteria yang terdapat di dalam saluran usus dan berfungsi sebagai agen pengakalian dan menstabilkan PH tubuh.

Guar Gum
Digunakan secara meluas sebagai satu pengemulsi, pelikat dan penstabil, juga mempunyai pontensi sebagai salah satu kandungan untuk menurunkan paras kolestrol menurut kajian terkini.

Daun Teratai
Membantu mengawal selera makan dan menggalakkan liposis (pemisahan lemak kepada asid-asid lemak bebas dan gliserol).

Teh Hijau
Kaya dengan antioksidan semulajadi boleh membantu badan membakar lemak dan kalori yang berlebihan. Teh hijau juga berkesan untuk mengurangkan kolestrol, kanser, penyahtoksinan badan dan punca-punca anti penuaan.

CARA PENGAMBILAN

Ambil satu paket U.1Clenx sehari, campurkan dengan air sejuk, kacau sebati dan minum dengan segera. Untuk kesan yang lebih cepat, ambil dua (2) paket U.1Clenx setiap hari selama satu (2) minggu dan kembali kepada satu (1) bungkus sehari.

Cadangan: Ambil 30 minit sebelum makan malam. Minum dengan segera selepas dibancuh. Tidak digalakkan mengambil U.1Clenx dengan minuman karbohidrat atau air panas.

1 KOTAK (15 BUNGKUS) = RM130
Pembelian terus (COD) , sekitar KL dan berhampiran.
Kos penghantaran pos Rm 5.00 (Luar KL)




Untuk keterangan lanjut dan pesanan sila hubungi atau SMS:

Arzmi : 012 6125742

No comments:

Post a Comment